vineri, 8 aprilie 2011


si ce Dracu sa scri cand lumea e asa nepasatoare, cand timpul trece pe langa tine si lasa urme adanci...si tu lasi urme de fiecare data cand te intalnesc...ma dezgusti atunci cand observ ca ma privesti, ma dezgusti atunci cand iti citesc gandurile (pentru ca am invatat sa ti le citesc) si vad cat de vulgare si pline de noroi sunt...uita-te la amarata asta de primavara! nici ea nu mai e cea a fost. timpul lasa urme adanci si in sufletul ei nu numai in al meu. eu tind sa fiu primavara ta...dar inca nu m-ai scos din iarna, pentru ca un golan nu poate face fapte bune. in privirea ta ma simt goala ca o primavara inca neinceputa si nesfarsita, o primavara goala incalzita de privirea vulgara a soarelui, soare intalnit pe o strada, soare golan...ti-am spus ieri ca nu mai vreau sa te mai vad...si mi-ai raspuns ca va veni si acea zi...ziua in care nu voi mai vrea sa te mai vad? poate...dar pana atunci mai este...momentan nu imi las sufletul violat...trag cortina...maine voi schimba decorul...acum ramane intumericul noptii cu umbre desenate in creion...intre acesti pereti nu ma simt nevoita sa imi folosesc umbra. am tras cortina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu